Mistake Brand internetinės svetainės bendrosios nuostatos/taisyklės
PRISTATYMAS
Prekės iškeliauja per 1-2d.d. darbo dienas. Paštomatą renkasi pirkėjas, Lietuvoje keliauja LP EXPRESS, Omniva, Venipak, DPD paštomatais ir pristatymo laikas priklauso nuo miesto į kurį keliauja Jūsų užsakymas. Siuntimo trukmė gali kisti nuo 2-5d.d, į užsienį siuntos keliauja nuo 2-10d.d.
Jūsų prekės bus pristatytos nurodytu adresu per 3-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes. Atkreipkite dėmesį, jei prie norimos prekės nurodyta PRE- ORDER, tai reiškia, kad gaminio nėra šiuo metu vietoje pasiūto. Šiuo atveju gaminys bus pagamintas ir išsiųstas iki 10d.d.
PRISTATYMO KAINOS
Paštomatu – nuo 3,00 €
Kurjeriu – nuo 5,00 €
Užsakymai pristatomi naudojantis Jūsų pasirinkto paštomato paslaugomis.
GRĄŽINIMAS
Ar reikia mokėti už grąžinimą?
Taip. Pirkėjas pats susimoka už pristatymo išlaidas.
KAIP GRĄŽINTI PREKES?
Norint grąžinti prekę/ęs, susisiekite su mumis el. Paštu mistakebrand23@gmail.com. Laiške turite nurodyti savo užsakymo numerį bei daiktus kuriuos norite grąžinti arba pridėkite mokėjimo patvirtinimo pranešimą.
Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo visas detales.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS:
Internetu įsigytas prekes galima grąžinti per 14 dienų, t.y. nuo pirkėjui pristatytos prekės dienos.
grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, kokioje ir gavo;
prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt.);
grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta.
Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Klientas atsako už pilną prekės komplektavimą. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, ji nėra priimama grąžinimui.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
BENDROSIOS NUOSTATOS
Naudotis El. parduotuvės paslaugomis turi teisę:
1.veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus;
2. nepilnamečiai nuo šešiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;
3. juridiniai asmenys;
4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
5. Jeigu Klientas nori naudotis El. parduotuvės paslaugomis ir atlikti užsakymą jis privalo užsiregistruoti. Registracija laikoma įvykusia ir galiojančia, kai Klientas elektroniniu būdu pateikia informaciją apie save ir pereina prie tolimesnių veiksmų.
6. Kliento pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis El. parduotuvėje saugomi ir tvarkomi vadovaujantis 1996 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (aktuali redakcija) ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) bei šioje el. parduotuvėje https://mistakebrand.com aprašyta „Privatumo politika“.
7. Prekių kainos, nurodytos El. parduotuvės prekių kataloge, galioja tik perkant šias prekes el. parduotuvėje. Prekių kainos El. parduotuvėje yra nurodytos įskaičius visus mokesčius taikomus vadovaujantis Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymu ir kitais teisės aktais. Pristatymo kainos neįskaičiuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakymą. Pristatymo kaina Klientui yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.
8. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Kliento ir El. parduotuvės laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas El. parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs (perskaitęs pažymi, kad “Aš perskaičiau ir sutinku su puslapio sąlygos ir taisyklės“) su šiomis Taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką „Apmokėti“. Sutartis, elektroniniu būdu sudaryta tarp El. parduotuvės ir Kliento yra reglamentuojama Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka.
9. Apie pirkimo – pardavimo sutarties sudarymą El. parduotuvė Klientą informuoja išsiųsdama pranešimą Kliento nurodytu el. pašto adresu.
KLIENTO TEISĖS IR PAREIGOS
Klientas gali pasirinkti ir užsisakyti bet kurią prekę/prekes iš El. parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių.
Klientas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis El. parduotuve.
Klientas, naudodamasis El. parduotuves paslaugomis, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo sutarties taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
Klientas El. parduotuvės registracijos formoje privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeitę Kliento asmens duomenys ir El. parduotuvė apie tai nebus informuota, Klientas prisiima visą dėl to kylančią nuostolių riziką.
Klientas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo registracijos bei prisijungimo duomenų. Jeigu Klientas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti El. parduotuvę el. paštu mistakebrand23@gmail.com arba raštu. El. parduotuvė neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Kliento prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju El. parduotuvė ir turi teisę laikyti, kad veiksmus El. parduotuvėje atliko Klientas.
El. parduotuvė neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, kai pasinaudoję Kliento bankininkystės sistema, jie sudaro pirkimo – pardavimo sutartis pasinaudodami El. parduotuvės paslaugomis.
EL. PARDUOTUVĖS TEISĖS IR PAREIGOS
El. parduotuvė pasilieka teisę:
Be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti kliento registraciją ir naudojimąsi El. parduotuvės paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad Klientas užsiima neleistina veikla ar kitaip bando pakenkti El. parduotuvės darbui arba stabiliam veikimui;
Susidarius svarbioms aplinkybėms, laikinai arba iš viso nutraukti El. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešus Klientui.
El. parduotuvė įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Klientui naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
El. parduotuvė, susidarius nenumatytoms aplinkybėms, negalėdama Klientui pristatyti užsakytos prekės įsipareigoja Klientui pasiūlyti analogišką prekę. Klientui atsisakius priimti prekės analogą, sumokėti pinigai grąžinami per 3 (tris) darbo dienas, jeigu Klientas yra padaręs išankstinį apmokėjimą.
ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
Už prekes Klientas gali atsiskaityti:
naudojant banko internetinės bankininkystės sistemas;
kredito ir debeto kortele;
išankstiniu bankiniu pavedimu.